مقاله محتوا محور

ساخت وبلاگ

ما قصد داریم در سری مطالبی که در وبلاگ ها منتشر می کنیم در مورد یک برند محبوب عرصه تکنولوژی به نام لنوو با شما صحبت کنیم یکی از برندهایی که در کنار برندهای دیگر در ایران از محبوبیت خاصی بین کاربران برخورددار است برند و محصولات لنوو می باشد این شرکت در عرصه تولید لپ تاپ،گوشی موبایل،تبلت،قطعات رایانه و لوازم جانبی رایانه فعالیت بسیار خوبی دارد و محصولات با کیفیت به همراه قیمت مناسب را برای عرضه به بازار جهانی تولید کرده است در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی این برند و نوع خدمات پس از فروش لپ تاپ لنوو بپردازیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید

لپ تاپ لنوو

این شرکت، نام «لنوو» را در سال ۲۰۰۳ برای خود برگزید که برگرفته از «Le» ابتدای «Legend» و «novo» به معنای «نُوین» در زبان لاتین می‌باشد. (نام چینی آن: 联想 در پین‌یین: liánxiǎng به معنای «تداعی ایده‌ها» یا «خلاقیت» است لنوو دو سال بعد از این تاریخ با واحد مربوط به تولید رایانه شخصی شرکت آی‌بی‌ام ادغام شد و و این واحد را که پیشتر زیانده بود به سود دهی رساند و میزان فروش آن در سطح جهان افزایش یافت. طبق برآوردهای دو شرکت تحقیقاتی و مشاوره‌ای فناوری اطلاعات گارتنر و آی‌دی‌سی در ماه اکتبر سال ۲۰۱۰، شرکت لنوو چهارمین شرکت بزرگ فروش رایانه شخصی در دنیا اعلام شد. (سه شرکت دیگر به ترتیب اچ‌پی، ایسر و دل بودند) گارتنر میزان رایانه‌های فرستاده شده به نقاط مختلف جهان توسط شرکت لنوو را ۹٫۱۴ میلیون واحد تخمین زد. در سال ۲۰۱۲ لنوو با ارسال ۱۳٫۸ میلیون دستگاه رایانه، پس از اچ‌پی، در رتبه دوم قرار گرفت.همانطور که گفتیم محصولات این شرکت در کشور ایران خریداران بسیاری را به خود جذب کرده است و افراد زیادی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت ساخت خوب محصولات این شرکت به خرید محصولات تکنولوژی لنوو روی آورده اند از این رو با افزایش این فروش در ایران شرکت های زیادی به خدمات پس از فروش محصولات این شرکت به خصوص لپ تاپ های لنوو روی آورده اند در ادامه در مورد این شرکت ها و بهترین آن ها با شما صحبت خواهیم کرد

تعمیرات لپ تاپ لنوو

نمایندگی های بسیاری در کشور ایران فعالیت می کنند که در عرصه تعمیرات لپ تاپ های لنوو دارای کارنامه درخشانی می باشند یکی از خدمات این شرکت ها تعمیرات لپ تاپ لنوو می باشد با توجه به محبوبیتی که این لپ تاپ ها در میان کاربران دارند، مراکز مختلفی در سراسر کشور برای ارائه ی خدمات و تعمیرات این محصولات اقدام نمودند.البته کیفیت کار این مراکز با هم متفاوت می باشد اما با نگاهی به خدمات بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو می توان به راحتی معیار های کیفیت خدمات ارائه شده را سنجید.با توجه به ساختار خاصی که لنوو در ساخت مدل های مختلف لپ تاپ خود استفاده کرده است، تعمیرات لپ تاپ لنوو را می توان یک امر کاملاً تخصصی دانست.ما طبق سنت گذشته در پایان مقاله به معرفی یکی از این مراکز که به صورت اینترنتی فعالیت می کنند را به شما معرفی خواهیم کرد امید داریم مثل همیشه مفید واقع شود

یکی از مهم ترین استراتژی های شرکت لنوو برای کسب درصد رضایت بالای مشتریان، ارائه ی بهترین خدمات و پشتیبانی کامل از محصولات می باشد.ما نیز بر طبق همین اصول سعی کرده ایم پشتیبانی کاملی از محصولات لنوو شامل انواع مدل های مختلف لپ تاپ، تبلت و تلفن های همراه این شرکت را برای کاربران داخلی ارائه نماییم.کیفیت خدمات ارائه شده در کنار استفاده از بهترین و مناسب ترین تجهیزات یکی از مهم ترین اصول و پایه های این مرکز بوده که توسط تمامی کارمندان به خوبی اجرایی شده است.

مقاله محتوا محور...
ما را در سایت مقاله محتوا محور دنبال می کنید

برچسب : تعمیرات لپ تاپ لنوو, نویسنده : رفیعی maghale-mohtava-mehvar بازدید : 284 تاريخ : 28 فروردين 1398 ساعت: 21:30

با توجه به استفاده‌ی گسترده‌ی افراد از تلفن همراه شرکت‌ها و برندهای مختلفی انواع گوناگونی از تلفن‌های همراه را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. در این میان محافظت از گوشی‌ها به دلیل قیمت بالای تلفن‌های همراه یک دغدغه‌ی اصلی در بین کاربران بوده است. به گونه‌ایی که شرکت‌های مختلفی قاب و محافظ های متنوعی با ویژگی‌های مختلف برای محافظت از انواع گوشی‌ها را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. قاب‌ها با طرح و رنگ‌های مختلف متناسب با نیاز و انواع سلیقه‌ها طراحی شده‌اند. خرید یک قاب با طراحی و رنگ زیبا علاوه بر محافظت جذابیت تلفن همراه شما را دوچندان می‌کند. همچنین گوشی شما را در برابر ضربه، افتادن، خش و ... محافظت می‌کند و خیال شما را از بابت آسیب دیدن گوشی آسوده می‌کند. ما رد این مقاله سعی داریم قاب گوشی سامسونگ A10 را معرفی کنیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید

قاب سامسونگ A10 با طراحی شفاف

یکی از ویژگی‌های گوشی سامسونگ A10 که باعث نگرانی کاربران آن شده است بدنه‌ی پلاستیکی این تلفن همراه است به همین دلیل استفاده از یک قاب با کیفیت و در حین حال زیبا یک مسئله‌ی اصلی است. قاب‌های متنوعی متناسب با انواع سلیقه‌ها به بازار عرضه شده‌اند. خرید یک قاب مناسب از گوشی شما در برابر انواع حوادث ناگهانی محافظت می‌کند. یکی از قاب‌های بسیار شیک تولید شده در این شرکت دارای طراحی شفافی است که با الگوی منشوری منحصر به فرد یک نور کاملا جدید را برای شما به نمایش می‌گذارد. این قاب با طراحی بی نظیر در عین بزرگ نمایی رنگ دستگاه شما را در جهات مختلف منعکس می‌کند. قاب‌های طرح دار با تنوع رنگی بالا و قاب فانتزی نیز از دیگر قاب‌های تولید شده برای این گوشی هستند. در هنگام خرید قاب دقت کنید که قاب خریداری شده دسترسی شما را به پورت‌ها و دکمه‌ها محدود نکند.

درجه‌بندی پوشش قاب گلکسی A10 دارای یک لایه‌ی محافظتی اضافی است. که باعث امنیت بالای گوشی شما در برابر انواع ضربه‌ها، خش و شوک‌های ناگهانی می‌شود. همچنین پوشش نازک و سبک آن باعث راحتی در استفاده و خوش دست بودن این قاب شده است.

قاب ژله‌ایی سامسونگ A10

یکی دیگر از قاب‌های تولید شده برای گوشی گلکسی A10 قاب ژله‌ایی می‌باشد. این نوع قاب دارای انعطاف بسیار بالایی است و به راحتی از بدنه‌ی تلفن همراه در برابر هر آسیب و صدمه‌ی احتمالی محافظت می‌کند. قاب گوشی a10 فانتزی متناسب با سلیقه‌ی افراد در طرح و رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شده است. همچنین به دلیل استفاده‌ی راحت و قرادادن و  برداشتن این قاب به سادگی طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

قاب سیلیکونی سامسونگ A10

یکی دیگر از قاب‌های تولید شده قاب سیلیکونی سامسونگ A10 است جنس این قاب میکروفایبر می‌باشد که بسیار با کیفیت است و از گوشی شما در برابر انواع ضربه‌ها محافظت می‌کند. جنس این قاب هم نرم می‌باشد و در انواع و رنگ‌های مختلفی متناسب با سلیقه‌ی افراد به بازار عرضه می‌شود.

 

مقاله محتوا محور...
ما را در سایت مقاله محتوا محور دنبال می کنید

برچسب : قاب گوشی سامسونگ A10, نویسنده : رفیعی maghale-mohtava-mehvar بازدید : 240 تاريخ : 28 اسفند 1398 ساعت: 15:4

اگر علاقه مند هستید در مورد آینده زندگی، اتفاقات پیش و رو همین طور رخداد هایی که ممکن است مسیر شما را در آینده دگرگون سازد و حتی به آدم دیگری تبدیل شوید به شما پیشنهاد می کنیم که فال حافظ را تجربه کنید. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

فالی که بر اساس استناد های انجام شده می تواند موجب پیش بینی های جالب و متفاوت در زندگی شما باشد.

اگر درگیر اتفاقی شده اید که می خواهید در مورد آن یک تصمیم جامع و نهایی بگیرید اما هر چه فکر می کنید انگار  که تصمیم گیری در ذهنتان قفل شده و کلیش را نمی یابید، پس بهتر است که فال حافظ را نیز به عنوان یک راهگشا بخوانید.

https://backority.ir/images/871491.jpg

ایرانی ها بر اساس رسومات گذشته و قدیمی خود از یک کتاب حافظ در شب یلدا، عید نوروز و یا اعیاد مذهبی بر سر سفره استفاده می کنند و بر زیبایی معنوی خانه خود باری را افزوده و باعث می شود که آن ها همچنان بر فرهنگ و رسوم خود را پایبند نشان دهند.

امروزه وب سایت های آنلاین زیادی هستند که امکان گرفتن این فال را به صورت مجازی در اختیار شما قرار می دهند. البته سطح کیفی و همین طور صحت و تکامل آن ها با یکدیگر متفاوت است و بهتر است به دنبال یک مرجع اینترنتی جامع برای گرفتن فال حافظ باشید.

وب سایتی برای فال حافظ آنلاین

در درجه اول و یک امکان جالب شما می توانید تمامی صفحات این کتاب نفیس را بخوانید، خواندن حافظ می تواند برای کسانی که می خواهند در مورد ادبیات کلاسیک کشور ایران بیشتر بدانند قطعا اتفاق بی نظیر و خلاقانه ای خواهد بود. اما در صورتی که ترجیح می دهید فال حافظ بگیرید پیشنهاد می کنیم که این کار را به صورت آنلاین و بر روی همین وب سایت انجام دهید.

به جهت شروع فاتحه ای می خوانید و همین طور متن زیر را دنبال خواهید کرد: ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.

این جمله به صورت ثابت در هر بار فال تکرار می شود، پس از آن نیت کرده و کلیک می نمائید. اتفاقی که رخ می دهد این است که متن کامل فال به صورت شعر در اختیار شما قرار می گیرد. در مورد تفسیر آن نیز امکانات جالبی در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

تفسیر آنلاین فال حافظ

برای بسیاری درک مفهوم فال حافظ می تواند کار دشواری باشد و عموما بیشتر ما در آن ناموفق هستیم و این البته یک نقد بزرگ بر کسانی است که از سطح تحصیلات بالایی برخوردار هستند، اما به هر حال برای رفع این مشکل نیز چاره ای اندیشیده شده که می تواند حل مسئله باشد. البته اهمیت حضور یک کتاب از مشاهیر در خانه و محل زندگی هر ایرانی را نباید فراموش کرد.

در ادامه باید عرض کنیم که شما می توانید در یک تیتر و متن خوانا، ترجمه و تفسیر صحیح و قابل درک آن را بخوانید.

https://backority.ir/images/106352.jpg

جالب است بدانید که فال حافظ می تواند به زندگی شما مسیر بدهد، البته اگر خودتان تصمیم گیرنده نهایی باشید و به افکار عمومی در مورد تصمیم های مهم زندگی تان نیز توجهی نداشته باشید.

پانصد غزل در دیوان حافظ شیرازی وجود دارد که شما می توانید نحوه صحیح و دقیق فال گیری را از این طریق بیاموزید.

استخاره و فال حافظ آنلاین

در روزمره بسیاری از ما ممکن است اتفاقاتی رخ دهد که خودمان قبلا آن رها پیش بینی کرده باشیم، در واقع این چاره اندیشی است که حتی در فال حافظ نیز به صورت مستقیم به آن اشاره شده است.

در نظر بسیاری از ایرانیان باستان این موضوع کاملا صحیح است که حافظ شیرازی، در کشف بسیاری از اسرار علمی، نهان و عالم غیب کوشا بوده و این می تواند یک روش برای مهر تایید زدن بر صحت این فال یا استخاره باشد.

https://backority.ir/images/593763.jpg

ایشان در انتخاب دو راهی ها و همین طور درک موضوعاتی که ممکن است بود فرد را دچار اشتباه کنند علم بسیار داشتند.

می توانید برای تصمیم گیری در مورد مسیر زندگی، شغل و فرصت های کاری، ازدواج و یا حتی طلاق از فال حافظ کمک بگیرید. البته که در نهایت تصمیم گیری نهایی بر عهده شخص شماست.

مقاله محتوا محور...
ما را در سایت مقاله محتوا محور دنبال می کنید

برچسب : فال حافظ, نویسنده : رفیعی maghale-mohtava-mehvar بازدید : 244 تاريخ : 25 بهمن 1398 ساعت: 23:28

طلا یک عنصر شیمیایی با نماد Au (از لاتین: aurum) در طلامگ مجله طلا در مورد طلا بسیار صحبت کردیم. و عدد اتمی 79 است و آن را به یکی از بالاترین عناصر عدد اتمی تبدیل می کند که به طور طبیعی رخ می دهد. در خالص ترین شکل آن ، فلزی روشن ، کمی قرمز مایل به زرد ، متراکم ، نرم ، نرم و قابل انعطاف است. از نظر شیمیایی ، طلا یک فلز انتقالی و یک عنصر گروه 11 است. این ماده یکی از کمترین واکنش پذیری عناصر شیمیایی است و در شرایط استاندارد جامد است. طلا غالباً به صورت عناصر آزاد (بومی) به صورت نگت ها یا دانه ها ، در سنگ ها ، رگه ها و رسوبات آبرفتی رخ می دهد. در یک سری محلول جامد با عنصر بومی نقره (به عنوان الکتروم) رخ می دهد و همچنین به طور طبیعی با مس و پالادیوم آلیاژ می شود. معمولاً در مواد معدنی به عنوان ترکیبات طلا ، غالباً با تلوریم (تلوریدهای طلا) رخ می دهد.

عیار طلا

طلا در برابر اکثر اسیدها مقاوم است ، اگرچه در آبزیانا ، ترکیبی از اسید نیتریک و اسید هیدروکلریک حل می شود ، که یک آنیون تتراکلروورات محلول است. طلا در اسید نیتریک نامحلول است و فلزات نقره و پایه را حل می کند ، خاصیتی که مدت هاست برای پالایش طلا و تأیید حضور طلا در اشیاء فلزی مورد استفاده قرار می گیرد و اصطلاح آزمایش اسید را به وجود می آورد. عیار طلا همچنین در محلولهای قلیایی سیانید که در معدن و آبکاری استفاده می شود ، حل می شود. طلا در جیوه حل می شود و آلیاژهای آمالگام را تشکیل می دهد ، اما این یک واکنش شیمیایی نیست. فرق طلای نو با طلای دست دوم در چیست.

عنصر طلا

یک عنصر نسبتاً نادر ، [5] [6] طلا یک فلز گرانبها است که در طول تاریخ ثبت شده از سکه ، جواهرات و سایر هنرها استفاده شده است. در گذشته ، استاندارد طلا اغلب به عنوان یک سیاست پولی اجرا می شد ، اما سکه های طلا در دهه 1930 به عنوان ارز در گردش متوقف می شدند و استاندارد جهانی طلا پس از 1971 برای سیستم ارزی فیات کنار گذاشته شد.

ذخایر طلا

از سال 2015 ، در کل 186،700 تن طلا بالاتر از سطح زمین وجود دارد. [7] مصرف جهانی طلا تولید شده جدید حدود 50٪ در جواهرات ، 40٪ در سرمایه گذاری و 10٪ در صنعت است. [8] قابلیت انعطاف پذیری بالا ، قابلیت انعطاف پذیری ، مقاومت در برابر خوردگی و سایر واکنش های شیمیایی و هدایت الکتریسیته منجر به ادامه استفاده آن در اتصالات الکتریکی مقاوم در برابر خوردگی در انواع دستگاه های رایانه ای (اصلی ترین کاربرد صنعتی آن) شده است. همچنین از طلا در محافظ مادون قرمز ، تولید شیشه های رنگی ، برگ زرد و ترمیم دندان استفاده می شود. برخی از نمک های طلای هنوز به عنوان ضد التهاب در پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. از سال 2017 ، بزرگترین تولیدکننده طلای جهان تا کنون چین با 440 تن در سال بود

 

مقاله محتوا محور...
ما را در سایت مقاله محتوا محور دنبال می کنید

برچسب : طلا چیست, نویسنده : رفیعی maghale-mohtava-mehvar بازدید : 248 تاريخ : شنبه 3 اسفند 1398 ساعت: 15:58

راه اندازی شبکه فناوری جدیدی ست که شرکت ها برای صرفه جویی در زمان و هزینه های خود از آن استفاده می کنند. این فناوری جدید با توجه به نیازهای شرکت ها به روش های متفاوتی انجام می شود و مراحل مختلفی دارد. توجه به نکات مهم در راه اندازی شبکه شرکت ها در بهره برداری بهتر این فناوری بسیار موثر است. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

مقدمه ای کلی بر راه اندازی شبکه

راه اندازی شبکه فناوری جدیدی ست که امروزه اغلب شرکت ها و سازمان های بزرگ برای صرفه جویی در زمان و هزینه های خود از آن استفاده می کنند. راه اندازی شبکه در واقع به فعالیت هایی که در زمینه ی طراحی و اجرای شبکه انجام می شوند، گفته می شود. راه اندازی شبکه می تواند با توجه به نیاز سازمان برای بخش های مختلفی چون قسمت برق، تلفن، سیستم ها، دوربین های مدار بسته و ... انجام شود.

برای آنکه در استفاده از این فناوری دچار مشکل نشوید و به خوبی از آن بهره برداری کنید، لازم است از متخصصین در زمینه ی نصب و راه اندازی شبکه کمک بگیرید. همچنین توجه به نکات مهم در راه اندازی شبکه یک شرکت می تواند در استفاده ی صحیح و مناسب از این فناوری به شما کمک کند. شناخت نکات مهم در راه اندازی شبکه یک شرکت باعث می شود تا شما شبکه ی متناسب با نیازهای شرکتتان را نصب و راه اندازی کنید و همواره برای آنکه راه اندازی شبکه به طور صحیح و کامل انجام شود، لازم است به متخصصین در این زمینه مراجعه کنید.

شرکت های خدمات نصب و راه اندازی شبکه

برای آنکه نصب و راه اندازی شبکه به درستی انجام شود، لازم است از متخصصین و کارشناسان در این زمینه کمک گرفت. شرکت ها و موسسات مختلفی امروزه در زمینه نصب و راه اندازی شبکه در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند. این شرکت ها با دانش کافی در این زمینه شبکه متناسب با نیازهای شرکت شما را شناسایی و معرفی می کنند و همچنین با متخصصین خود در این زمینه می توانند شبکه موردنظرتان را با کمترین زمان و هزینه ای مناسب نصب و راه اندازی کنند.

شرکت های خدمات نصب و راه اندازی شبکه علاوه بر نصب و راه اندازی با ارائه خدمات پشتیبانی همواره در حفظ و نگهداری شبکه به شما کمک می کنند. در واقع با پشتیبانی شبکه از ایجاد نواقص و ایرادات احتمالی شبکه جلوگیری می کنند و در صورت عیب یابی شبکه به سرعت به رفع آن می پردازند. در نتیجه شرکت های نصب و راه اندازی شبکه با ارائه خدمات پشتیبانی بسیاری از هزینه های شما را کاهش می دهند و از اتلاف وقتتان جلوگیری می کنند.

مراحل راه اندازی شبکه یک شرکت

عملیات راه اندازی شبکه یک شرکت فعالیت هایی ست که در زمینه ی طراحی و اجرای شبکه انجام می شوند. برای آنکه این فعالیت ها به شکلی صحیح انجام شود توجه به نکات مهم در راه اندازی شبکه یک شرکت امری ضروری ست؛ اما قبل از آن لازم است با مراحل مختلف راه اندازی شبکه آشنا شد. در واقع با شناخت این مراحل می توان به نکات مهم در این زمینه پی برد.

بررسی اولیه:در ابتدای کار لازم است بدانیم فعالیت شرکت در چه زمینه ای می باشد و سپس با توجه به نیازهای شرکت نوع شبکه را انتخاب کنیم. به عنوان مثال در این زمینه می توان تعداد کاربران شبکه، نوع شبکه از نظر درون سازمانی یا برون سازمانی، امکانات، تجهیزات و ... را بررسی کرد.

طراحی شبکه: بعد از بررسی نیازهای شرکت یا سازمان، شبکه مناسب را انتخاب و با استفاده از نرم افراز شبکه را طراحی می کنند. به عنوان مثال با استفاده از نرم افزار مسیرهای کوتاه و مناسب را تعیین می کنند و یک نقشه ی کلی از شبکه رسم می شود. سپس با تایید کارفرما نقشه اجرایی شبکه رسم می شود تا متخصصین در زمینه ی راه اندازی شبکه به اجرای نقشه بپردازند. همچنین در این مرحله مشخص می شود چه تجهیزاتی برای راه اندازی شبکه نیاز داریم.

 

تامین تجهیزات شبکه:پس از انکه مشخص شد چه تجهیزاتی در زمینه ی راه اندازی شبکه شرکت نیاز داریم، حالا دیگر می توانیم تجهیزات لازم را تهیه کنیم. در تهیه و خرید تجهیزات لازم است علاوه بر قیمت به کیفیت کالا نیز توجه شود؛ زیرا در صورت عدم مرغوبیت تجهیزات ممکن است  شبکه پس از راه اندازی به مشکلات زیادی بر بخورد.

 

راه اندازی قسمت پسیو شبکه :خدمات پسیو شبکه که توسط شرکت رایان پشتیبان با جدیدترین تکنولوژی انجام میشود بعد از طراحی شبکه انجام می شود و قسمت زیربنایی و ارتباطات شبکه می باشد. از جمله فعالیت هایی که در این زمینه انجام می شود کابل کشی شبکه می باشد که این کار را با توجه به نقشه اجرایی شبکه و به صورت تو کار یا ترانک انجام می دهند. در این زمینه باید به انتخاب بهترین و کوتاهترین مسیرها توجه کنیم تا با جلوگیری از مصرف بیش از حد کابل، کابل کشی به شکل استاندارد انجام شود.

راه اندازی شبکه وایرلس: استفاده از شبکه وایرلس یکی از روش های راه اندازی شبکه می باشد که برخلاف شبکه کابلی، به صورت بی سیم انجام می شود. این نوع از راه اندازی شبکه نسبت به شبکه کابلی مزایا و معایبی دارد؛ اما در حال حاضر یک روش جدید و نوین در راه اندازی شبکه می باشد.

راه اندازی قسمت اکتیو شبکه: راه اندازی قسمت اکتیو شبکه یکی دیگر از مراحل نصب و راه اندازی شبکه است که در این مرحله به نصب سیستم عامل ها، نرم افزارها و تنظیمات دستگاه ها می پردازند. این عملیات در دو بخش سرور و کلاینت انجام می شود.

در بخش سرور، سرور های مورد نیاز بررسی و نصب می شوند، همچنین نصب سیستم عامل ها، مجازی سازی ها و نصب نرم افزارهای مورد نیاز در این بخش انجام می شوند.

در بخش کلاینت نرم افزارهای عمومی مثل آفیس و اتوکد نصب و به روزرسانی می شوند. همچنین نصب آنتی ویروس، پچ های امنیتی و نرم افزارهای تخصصی مثل اتوماسیون با توجه به نیاز و خواست شرکت نصب می شوند.

انجام تنظیمات و راه اندازی سیستم های ارتباطی: در این مرحله ابتدا ارتباطات شرکت یا سازمان با بیرون بررسی می شود. این ارتباطات می توانند از طریق اینترنت باشند یا ارتباط بین دفاتر. با راه اندازی سیستم های ارتباطی ارتباطات بین نرم افزارها، تلفن، نرم افزارهای مالی و اداری، مشاهده ی دوربین های مداربسته، انتقال فایل و ... به شکلی یکپارچه ایجاد می شود. با راه اندازی این سیستم ارتباطی یکپارچه در شرکت یا سازمان ایجاد می شود تا کاربران به راحتی و بدون هیچ خللی با دفاتر دیگر و بخش های مختلف شرکت یا سازمان ارتباط برقرار کنند. همچنین با راه اندازی این سیستم می توان الویت بندی برای انواع ارتباطات شرکت را تنظیم کرد.

امنیت شبکه: از جمله مهم ترین مراحل راه اندازی شبکه مرحله امنیت می باشد. امنیت شبکه دو بخش نفوذ به شبکه و جلوگیری از ورود ویروس ها را شامل می شود. در این مرحله باید توجه داشت امنیت شبکه به گونه ای باشد که ورود کاربران راحت انجام شود اما از ورود عوامل بیگانه و نفوذی جلوگیری شود. همچنین استفاده از آنتی ویروس ها مطمئن ترین راه جلوگیری از ورود ویروس ها می باشند.


 

نصب و راه اندازی سیستم برق شبکه: در نصب و راه اندازی شبکه از سیستم برق شرکت نیز استفاده می شود؛ بنابراین لازم است در این زمینه بررسی های لازم انجام شود. از جمله فعالیت ها در این زمینه بررسی سیستم برق ساختمان و همچنین بررسی پریزها می باشد.

لیبل گذاری و نقشه و مستندات: نقشه و مستندات در نگهداری و پشتیبانی شبکه بسیار حائز اهمیت هستند. با بررسی نقشه شبکه در صورت مشاهده نقص یا خرابی به راحتی می توان اتصالات شبکه را بررسی و ایرادات به وجود آمده را بر طرف کرد. همچنین با لیبل گذاری نصب پریزها و راه اندازی شبکه بسیار سریع تر و راحت تر انجام می شود.

تست شبکه:پس از راه اندازی شبکه لازم است آن را تست کنیم. با استفاده از تست فلوک قسمت پسیو شبکه را بررسی می کنیم. با توجه به گزارشات این تست می توان کیفیت کابل، سربندی ها، عملکرد اجرایی شبکه، ادوات انتهایی و ... را بررسی کرد. قسمت اکتیو شبکه نیز پس از نصب و راه اندازی شبکه مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرد تا در صورت وجود نقص یا مشکلی به سرعت به رفع آن بپردازند.

تهیه نقشه و مستندات: پس از آنکه عملکرد شبکه بررسی شد و مشکلی در اجرای شبکه وجود نداشت، از نحوه نصب و راه اندازی شبکه  نقشه و مستنداتی تهیه می شود تا در اختیار کارفرمایان قرار گیرد. از سیستم عامل ها و نرم افزارهای نصب شده یک لیست تهیه و ارائه می شود تا از این مستندات برای رفع ایرادات و نواقصی که ممکن است برای شبکه به وجود آیند، استفاده کنند.

نمونه هایی دیگر از نکات مهم در راه اندازی شبکه

توجه به چگونگی انجام مراحل راه اندازی شبکه از جمله نکات مهم در راه اندازی شبکه یک شرکت می باشد. اگر این مراحل به درستی طی نشوند و خللی در انجام آنها وجود داشته باشد؛ قطعا بر عملکرد شبکه تاثیر می گذارد و می تواند شبکه را دچار مشکلات کوچک و بزرگی کند.

همچنین از جمله نکات مهم در راه اندازی شبکه یک شرکت توجه به نیازها و امکانات شرکت می باشد. توجه به این موضوع که شرکت به چه نوع شبکه ای نیاز دارد و همچنین چه امکاناتی را برای راه اندازی شبکه در نظر گرفته، بر راه اندازی شبکه بسیار تاثیر گذار است. برای بررسی امکانات شرکت می توان تجهیزات، سیستم های مورد استفاده، سخت افزارها و نرم افزارهای موجود در شرکت را مورد مطالعه قرار داد.

تهیه و خرید تجهیزات لازم برای راه اندازی شبکه نیز امری ضروری می باشد، زیرا اگر کالای مصرفی با کیفیت و مرغوب نباشد بر عملکرد شبکه به سرعت تاثیر می گذارد.

قابل ذکر است که بهره مندی از خدمات پشیتبانی شبکه که شرکت های نصب و راه اندازی شبکه ارائه می کنند، می تواند در حفظ و نگه داری شبکه به شما کمک کند.

 

منبع: آخرین خبر

مقاله محتوا محور...
ما را در سایت مقاله محتوا محور دنبال می کنید

برچسب : نکات مهم در راه اندازی شبکه یک شرکت, نویسنده : رفیعی maghale-mohtava-mehvar بازدید : 308 تاريخ : 1 اسفند 1398 ساعت: 13:36

آیا تا به حال فکر کرده اید که چاپ دیجیتال چه مزایایی نسبت به روشهای چاپ سنتی دارد؟ در این پست تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست را توضیح می دهیم، و در ادامه ۵ مزیت برتر  چاپ دیجیتال را نشان می دهیم که می تواند به نفع شما و کسب و کار شما باشد. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

تفاوت بین چاپ دیجیتال و چاپ افست در چیست؟

چاپ افست – یا چاپ لیتوگرافی – حکاکی یک صفحه فلزی با مواد چاپ است که بعداً با جوهر روی یک پتوی لاستیکی یا غلطک ها منتقل می شود تا روی محیط گیرنده ، معمولاً کاغذ چاپ شود. از طرف دیگر ، چاپ دیجیتال ، مواد را مستقیماً روی کاغذ چاپ می کند ، و روند انتقال صفحه را کاملاً پرش می کند.

 

۵ مزیت برتر چاپ دیجیتال چیست؟

 ۱- چاپ سریع

با توجه به اینکه چاپ دیجیتال نیاز به راه اندازی و اقدامات قبل از چاپ ندارد ،زمان آن تا حد زیادی کاهش می یابد.بنابراین شما باید ضرب العجل زمانی خودتان را به دقت مورد نظر قرار دهید. اگر فرصت شما کم است و زمان شما در حال تمام شدن است چاپ دیجیتال می تواند بهترین انتخاب شما باشد و همیشه یک ارائه دهنده خدمات قابل اطمینان مانند ID دیجیتال را انتخاب کنید .

۲- مقرون به صرفه

چاپ دیجیتال هیچ هزینه اضافی را که برای ایجاد صفحات مخصوص چاپ لازم است،متحمل نمی شود. این بدان معنی است که چاپ دیجیتال راه حل چاپی مقرون به صرفه تر ، به ویژه برای چاپ های با تیراژ کم می باشد.

۳- قابل تنظیم

یکی دیگر از توانایی های بزرگ چاپ دیجیتال این است که به سادگی می تواند متن , تصاویر و رنگ های پروژه طراحی را در طول روند چاپ سفارشی کند بدون اینکه بطور قابل توجهی زمان چاپ را کندتر نماید. اگر نیاز دارید که قسمت های مختلف نسخه چاپی را مثلا برای کمپین های بازاریابی آنلاین مختلف سفارشی سازی کنید دستگاه های چاپگر با داده های متغیر بهترین گزینه از نظر سرعت و قیمت گذاری هستند .

۴- با کیفیت بالا

توانایی پردازش مایع (LEP) با استفاده از روش HP Indigo ، نتایجی میدهد که از کیفیت ارائه شده با روشهای چاپ سنتی بالاتر است. یکی از مزایای کلیدی چاپگر دیجیتال  دقت کار چاپی است که انجام می دهد. نمونه های بسیار دقیق و مفصل می تواند باعث شود که کار چاپی شما سریع و با کیفیت باشد و شما را قادر می سازد یک نمونه از کاری که دقیقا در نسخه نهایی چاپ می کنید را در دست خودتان داشته باشید .

۵- همه کاره

چاپگرهای HP Indigo از رسانه گسترده ای برخوردار هستند و امکان چاپ روی بیش از ۳۰۰۰ بستر معتبر از جمله مصنوعی ، تاریکی و فلزی را فراهم می آورد. این بدان معناست که مهم نیست که خواسته های شما ، ساده و پیچیده باشد ، چاپ دیجیتال HP Indigo بهترین راه حل برای شماست.

منبع : چاپ دیجیتال پایتخت

مقاله محتوا محور...
ما را در سایت مقاله محتوا محور دنبال می کنید

برچسب : مزایای چاپ دیجیتال,مزیت برتر چاپ دیجیتال,مزیت چاپ دیجیتال,چاپ دیجیتال,چاپ فوری,چاپ دیجیتال پایتخت, نویسنده : رفیعی maghale-mohtava-mehvar بازدید : 253 تاريخ : جمعه 2 اسفند 1398 ساعت: 15:22

تبلیغات در اینترنت  مزایای زیادی دارد و از این رو در حال حاضر به یکی از اساسی ترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بزرگ دنیا تبدیل شده است. با توجه به اینکه شمار کاربران اینترنتی روز به روز در حال افزایش است با استفاده درست و بهینه از این ابزار مفید میتوان کسب کار خود را رونق بخشید در ادامه با بلاگتن همراه باشید

از مزایای تبلیغات اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1•تبلیغات اینترنتی بسیار ارزان است:

تعرفه تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار ارزان بوده و با اطمینان بیشتری می توان بابت آن سرمایه گذاری نمود. لذا به شما توصیه می کنیم از این فرصت استفاده کرده و هر چه زودتر نسبت به درج اَگهی و تبلیغات خود را در سایتهای اینترنتی اقدام کنید.

2•تبلیغات اینترنتی محدوه زمانی و جغرافیایی ندارد:

تبلیغات در اینترنت به صورت مداوم و بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی در سر تا سر دنیا دیده می شود. بطور مثال هنگامی که شما در یک سایت نیازمندی اینترنتی تبلیغات انجام می دهید، اَگهی شما به طور شبانه روزی در دسترس کلیه کاربران اینترنتی خواهد بود.

3•تبلیغات اینترنتی و مخاطبین بیشمار:

هزینه بسیار پایین و در دسترس بودن اینترنت در هر زمان و هر مکان، می تواند قانع کننده ترین دلیل برای تبلیغات در این فضا باشد. چرا که میلیون ها مخاطب در شبانه روز از این فضا جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کرده و خواه ناخواه در معرض تبلیغات اینترنتی قرار خواهند گرفت.

4•تبلیغات اینترنتی، فضای سبز بیشتر و زندگی سالم تر:

با استفاده از تبلیغات اینترنتی به جای چاپ هزاران تراکت،پوستر و کاتالوگ،می توان به حفظ محیط زیست کمک بسیاری کرد و از هدر رفتن منابع طبیعی جلوگیری نمود.

5•ارسال تبلیغات و به روز رسانی اَسان:

امکان ثبت تبلیغات اینترنتی، ویرایش سریع و اَسان و به روز رسانی مداوم از دیگر ویژگی های این نوع تبلیغات می باشد.

6•تبلیغات اینترنتی و ارائه اطلاعات بیشتر:

یکی از دلایل توجه به تبلیغات اینترنتی امکان نمایش اطلاعات مختصر و کوتاه بدون توضیحات کافی در سایر روش های تبلیغی است، که این عوامل ساده می تواند انگیزه انجام تبلیغات اینترنتی را در فروشندگان اینترنتی تقویت میکند. تبلیغات اینترنتی می تواند با رعایت اصول لازم، اطلاعات کافی و جامعی را در اختیار مشتری بگذارد.

7•تبلیغات اینترنتی و فروش اَنلاین:

فروش آنلاین نیز از اتفاقات ارزشمندی است که می تواند در راستای تبلیغات اینترنتی صورت گرفته و در سریع ترین زمان ممکن، تیر تبلیغات ما را به هدف بنشاند.

روش های موثر تبلیغات اینترنتی:

1- تبليغات در سایت های نیازمندی معتبر :

امروزه بیشتر نیاز افراد از طریق اینترنت و سرچ در گوگل برطرف میشود . مهم ترین بخش تبلیغات  تبلیغ در سایت های نیازمندی است که امروزه شمار آنها رو به افزایش است .سایت های نیازمندی با درج آگهی شما در قسمت مرتبط با کسب کار شما باعث افزایش بازدید کسب کار شما میشود .
سایت هایی که اقدام به تبلیغات برای کالا یا هر گونه خدماتی می کنند، فرصتی مناسب برای ارائه و دیده شدن بیشتر شما هستند. یکی از مهم ترین مزیت های  سایت های درج آگهی رایگان و ویژه این است که مستقیماً با مخاطبان واقعی خدماتتان روبرو می شوید. در این محیط ها می توانید به راحتی کالای خود را معرفی کنید و انتظار داشته باشید در سریعترین زمان ممکن دیده شوید.با درج آگهی انبوه خود بصورت رایگان در سایتهای نیازمندی میتوان بدون پرداخت حتی یک ریال هزینه ، تبلیغ خود را در موتورهای جستجو به نمایش بگذاریم . برخی از سایتهای آگهی رایگان با توجه به اینکه تمامی روشهای سئو و بهینه سازی سایت را بدرستی رعایت کرده اند رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو دارند . آنها به همین دلیل ترافیک بسیار بالایی را از موتورهای جستجوگر دریافت میکنند.

-درج آگهی در سایت های نیازمندی به دو روش انجام میشود:

-درج آگهی رایگان : که امکان درج لینک به سایت شما نیست.
-آگهی ویژه : که شما می توانید لینک سایت یا وبلاگ خودتون در آگهی درج کنید و ضمنا‌ آگهی شما به صورت ثابت در صفحه اول سایت می باشد.

مزایای آگهی های ویژه :

1 - آگهی های ویژه همیشه در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شود و نیازی به بروز رسانی ندارد.
2 -در آگهی های ویژه لینک سایت آگهی دهنده به صورت فالو درج می شود که باعث بالا رفتن رتبه سایت آگهی دهنده می شود.
3 - با کلیک هر بازدیدکننده بر روی یک آگهی رایگان ،آگهی های ویژه مرتبط در سمت چپ سایت برای بازدید کننده نمایش داده می شود.
4 - برای گوگل صفحه اول هر سایت رتبه بالاتری نسبت به صفحه های داخلی دارد. در نتیجه وجود لینک سایت یا وبلاگ در آگهی ویژه باعث افزایش رتبه سایت در گوگل می شود.

2-تبليغات و انتشار لینک آگهی در شبکه های اجتماعی :

شبکه های اجتماعی این روزها به دلایل خیلی زیادی، سهم زیادی در سبک زندگی جدید مردم دارند. کم تر کسی را می توان یافت، که یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت نداشته باشد و از اپلیکیشن هایی مثل Telegram و Instagram و Facebook و Linkdin و ... استفاده نکند. همه ما زمان زیادی را صرف این مجموعه می کنیم. همین اتفاق دلیلی است تا کسب و کارها از شبکه های اجتماعی در راستای معرفی محصولات، برگذاری کمپین ها، ارائه پیشنهادات ویژه و .... در جهت وفادار سازی مشتریان استفاده کنند. فروشگاه های در بستر شبکه های اجتماعی نیز توانسته اند برای فروش محصولات بازار ارزشمندی ایجاد کنند. پس اگر کسب و کاری دارید، حتما از شبکه های اجتماعی استفاده کنید و به آن ها اهمیت بدهید. وبه همین دلیل شبکه های اجتماعی مورد توجه موتورهای جستجو وگوگل می باشد. درج لینک آگهی شما در فيسبوک ، توييتر و لينکدين و ... تاثیر زیادی در افزایش رتبه آگهی و ایندکس آگهی شما در گوگل دارد .

3-رپورتاژ خبری:

 خرید رپورتاژ‌ به علت متن مرتبط با کسب کار و کلمه کلیدی شما اهمیت زیادی از نظر گوگل دارد. در واقع، اکثر کسب و کارها بیشتر برای گرفتن بک لینک‌های قوی دائمی اقدام به خریدن رپورتاژ‌های خبری می کنند.

اشاره ای کوتاه به فواید رپورتاژ :

۱- مقاله ای کامل و جامع برای معرفی شما:
همانطور که گفتیم، رپورتاژ آگهی در واقع یک مقاله است که شما در رسانه‌های معتبر اینترنتی منتشر می‌کنید، یک مقاله و نه یک بنر تبلیغاتی!
چه حرف‌ها که نمی‌توان در طول یک مقاله به مخاطب زد. شما فرصت دارید تا به او آموزش بدهید، احساس نیاز در او ایجاد کنید و به خوبی خودتان را معرفی کنید. اصلاً می‌توانید یک داستان طولانی برای او بگویید. داستانی که اگر جذاب باشد، حتماً می‌تواند او را تا پایان با خود همراه کند.
مخاطب دیگر فقط یک جمله تبلیغاتی از شما نخواهد شنید، بلکه محتوایی از شما دریافت می‌کند که می‌تواند در عین مفید بودن، او را به خرید از شما هم ترغیب نماید. فقط کافی است هنرمندانه نوشته شده باشد.
۲- احتمال خوانده شدن زیاد:
آیا رپورتاژ آگهی در جایگاه‌های تبلیغاتی یک سایت نمایش داده می‌شود؟ نه! در بین محتواهای اصلی آن‌ها خواهد بود. در واقع، همچون یکی دیگر از مقالات سایتی است که خواننده‌ها همیشه به سراغ آن می‌آیند.
این یعنی حتماً رپورتاژ آگهی شما به چشم خوانندگان خواهد خورد و کافی است که یک عنوان جذاب انتخاب کرده باشید تا آنها نتوانند جلوی کلیک کردن خود را بگیرند.
در حقیقت، در رپورتاژ خبری شما از اعتبار و مطرح بودن یک رسانه برای جذب خواننده‌ها به محتوای خود استفاده می‌کنید. اعتبار دقیقاً همان ویژگی بعدی است که به آن خواهیم پرداخت.
۳- افزایش اعتبار و برندینگ شما:
اعتبار، اعتبار، اعتبار! این چیزی است که به کسب و کار شما در مسیر رشد بیشتر کمک خواهد کرد. اینکه شما را به عنوان یک عضو معتبر از صنعت خودتان بشناسند. حضور در رسانه‌های بزرگ قطعاً برای چنین هدفی موثر است.
اینکه شما در بین اخبار و مقالات رسانه‌های بزرگ اینترنتی، قطعاً باعث جلب اعتماد کاربران خواهد شد. حتی می‌توانید در وب‌سایت اصلی خود نیز لینک این مقالات را قرار دهید و به کاربران اطلاع دهید که در این رسانه‌ها حضور داشته‌اید. (البته، شاید چندان با این موضوع موافق نباشید. چون حضور شما به صورت تبلیغاتی بوده است. اما حتی همین موضوع هم نشانی از اعتبار در خود دارد.)
4-هزینه به صرفه تر:
چی؟ این چه حرفی است؟ واقعاً نویسنده این مقاله، تا این حد از قیمت رپورتاژهای خبری بی‌اطلاع است؟ اینطور نیست. اجازه بدهید توضیح دهم.
رپورتاژ آگهی در مقایسه با بسیاری از روش‌های تبلیغاتی دیگر، واقعاً هزینه بسیار معقولانه‌تری دارد. برای مثال، اگر قرار باشد شما یک بنر در یک رسانه مطرح خبری اجاره کنید، حداقل باید چند میلیون تومان هزینه کنید. اما رپورتاژ دادن در همین رسانه، بسیار بسیار کمتر برای شما هزینه دارد. شاید حتی بتوانید با کمتر از یک میلیون تومان در این رسانه حضور پیدا کنید. این قطعاً یک مزیت رپورتاژ نسبت به تبلیغات بنری محسوب می‌شود.
5-موثر در سئو وب سایت:
تا به اینجا دیدید که چطور رپورتاژ می‌تواند در فروش و برندینگ کسب و کار شما تاثیر داشته باشد. اما جذاب‌ترین فایده رپورتاژ (حداقل برای اکثر کسب و کارها) هیچ کدام از اینها نیست. بلکه تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو یک وب‌سایت است.
زمانی که شما در سایت‌های بزرگ اینترنتی حضور داشته باشید و از آنها لینک دریافت کنید، به گوگل یک پیام مخابره کرده‌اید: «من وب‌سایت مطرحی دارم. وب‌سایتی که توسط رسانه‌های قابل اعتمادی معرفی شده است.» و گوگل عاشق این پیام است و وقتی آن را دریافت می‌کند، عاشق شما هم خواهد شد.
به لطف انتشار رپورتاژ آگهی، گوگل شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد اینترنتی خواهد شناخت و جایگاه‌های بالاتری را در جستجوهای خود به شما اختصاص می‌دهد. و این بزرگترین مزیت انتشار رپورتاژ خبری است.
6-محتوایی همیشگی و غیرقابل حذف
رپورتاژ شما همیشه در سایت هدف قرار میگیرد و هرگز حذف نمیشود این یک امتیاز مثبت برای شما است تا همیشه مورد توجه مخاطبین آن سایت قرار بگیرین.

4-بک لینک:

گوگل به خرید بک لینک  بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که خرید بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

منبع : گروه تبلیغات بک لینک وب

مقاله محتوا محور...
ما را در سایت مقاله محتوا محور دنبال می کنید

برچسب : روش های تبلیغات در اینترنت, نویسنده : رفیعی maghale-mohtava-mehvar بازدید : 316 تاريخ : سه شنبه 22 بهمن 1398 ساعت: 1:52

مهمترین مطلب درمورد خرید پیپ اصل و خرید توتون پیپ شاید این باشد که بجز اصول اساسی و اولیه و بنیادین که آن هم در طول زمان دچار تغییراتی شده مانند اصول طراحی و ساخت پیپ که در سالهای اخیر دستخوش تغییراتی از جمله تغییرات سلیقه ای شده است ، مابقی مسایل مربوط به عالم پیپ و توتون از نظر شخص بنده ، بالای نود درصد ، بر اساس سلیقه و احساس میباشد !!!در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

شاید بهترین و ساده ترین توصیه ای که درباره انتخاب و خرید اولین پیپ بتوان داشت این جمله است که از هر پیپی که خوشتان آمد،  همان را بخرید !!
اما قبل از گوش دادن و رعایت این توصیه در نظر گرفتن برخی نکات و ویژگی ها لازم و مفید فایده است .
اول از همه در هنگام خرید پیپ، تهیه ادوات پیپ همچون فندک زیپو و کبریت مخصوص،  ابزار و یا بیلچه ،  نخ تمیز کننده و ....  فراموش نشود .
حال به برخی نکات و اصطلاحات که در هنگام خرید پیپ باید در نظر گرفته شوند اشاره ای میکنیم 

پیپ

1-جنس پیپ :

بعنوان اولین پیپ سعی کنید پیپی از جنس برایر که رایج ترین و بهترین گزینه برای ساخت می باشد،  انتخاب کنید،  ماده ای که از هر لحاظ برای ساخت پیپ مناسب است مقاوم در برابر حرارت ،  کیفیت اسموک عالی،  قدرت جذب مناسب و ظاهری زیبا و فریبنده .
اگر چه پیپ از مواد دیگری مانند سفال،  میرشام ، فلز و حتی پرسلین و...  نیز ساخته می شود ولی در میان تمام این موارد ،  برایر گزینه برتر است .
بعنوان ارزانترین پیپ نیز می توان از پیپ کورن کاب نام برد که از ذرت طی مراحل خاصی تولید می شود اما به دلیل داشتن کاسه کوچک و طعم و مزه خاص این پیپ به عنوان گزینه ای برای اولین پیپ توصیه نمی شود .
استم اکثر پیپ های برایری معمولا از جنس ولکانیت و یا لوسیت ساخته می شوند البته مواد دیگری نیز استفاده می شود.
ولکانیت جنس نرم تری دارد و در دهان و در میان دندان ها حس راحتی بیشتری ایجاد می کند و معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
لوسیت دوام و مقاومت بیشتری در برابر اکسیداسیون از خود نشان می دهد .

2-فرم و اندازه پیپ :

برخی دوستان جویای این مطلب شده بودند که تفاوت بین فرم های خمیده و غیر خمیده straight در چیست و کدام بهتر است !؟
در پاسخ بایید عرض کنم که غیر از تفاوت آشکار ظاهری قابل مشاهده در این دو فرم , هر کدام معایب و مزایایی دارند .
در فرم غیر خمیده straight بدلیل مستقیم بودن مسیر هوایی از آتشگاه تا دهان اسموک لایت و سبک تری خواهیم داشت , معمولا بدلیل فرم و ساختار ظاهری وزن کمتری دارند و سبک تر هستند , در هنگام نگهداشتن در دهان فشار کمتری به دندان وارد میشود , بنابر همین موارد به توصیه اساتید فن پیپ های غیر خمیده انتخاب مناسب تری برای پایپرهای تازه کار میباشند .
اما ! به دلیل همین مستقیم بودن مسیر هوایی و عبور هوای بیشتر و راحتر تر اگر صبر و تامل و آرامش در حین اسموک رعایت نشود احتمال گرم شدن کاسه پیپ بیشتر است و مطلب بعدی اینکه به همین دلیل اگر توتون مصرفی مرطوب و یا شیره دار باشد , خب طبیعتا باید منتظر ایجاد شیره در حین کشیدن پیپ باشید و شیره ایجاد شده به دلیل مستقیم بودن مسیر هوایی به راحتی به دهان منتقل خواهد شد .
در مورد پیپ های خمیده Bent باید عرض کنم که :
اولا شکل ظاهری این نوع پیپ ها حس نوستالژیک در بین افراد ایجاد میکند و بیشتر افراد , پیپ را با این فرم و ظاهر در ذهن به خاطر می آورند . گذشته از این موضوع باید اشاره کرد که به دلیل انحنای موجود در این فرم پیپ , مسیر جریان هوا طولانی تر شده و در نتیجه اسموک خنک تری خواهیم داشت بخصوص در مدل های چرچ , هر چه مسیر عبور هوا طولانی تر باشد , اسموک خنک تر میشود اما همین افزایش مسیر هوا خود مستلزم ایجاد فشار بیشتر در دهان برای کام گرفتن میشود بعلاوه باعث افزایش وزن پیپ نیز میگردد , همچنین به خاطر ساختمان ظاهری پیپ شاید مجبور شوید زمان بیشتری را برای پیدا کردن پیپ مناسبی که با استایل شما هماهنگی بیشتری داشته باشد و به اصطلاح در دستتان بنشیند , صرف کنید .
مزیت این فرم در منتقل نشدن شیره ایجاد شده به دهان پایپر است.
مخصوصا با سیستمهای ابداعی و انحصاری که توسط سازندگان پیپ در ساخت پیپ ها انجام میگیرد مانند سیستم انحصاری بربیا در قسمت استم و سیستم انحصاری پترسون , که همگی سعی بر داشتن هر چه بیشتر اسموکی خنک تر , خشک تر و لایت و سبکتری دارند ..

پیپ

3-قیمت پیپ  :

پیپ در کشور ما معمولا از حدود 100 هزار تومان شروع شده و تا چند میلیون ادامه پیدا می کند.
پیشنهاد میکنم برای اولین پیپ از گران قیمت ها شروع نکنید تا اگر بنا به دلایلی از ادامه پیپ کشیدن منصرف شدین فشار مالی زیادی به شما وارد نشود.
همچنین از خرید پیپ های فیک و چینی موجود در بازار نیز خودداری کنید که جزء ضرر به سلامتی و همینطور جیب شما چیزی بهمراه نخواهد داشت.
توصیه میکنم به فروشگاه مراجعه کنید و از گفتن این موضوع که شما در پیپ کشیدن تازه کار هستین ابایی نداشته باشین،  در هر صورت فروشنده دیر یا زود متوجه این موضوع خواهد شد ولی با بیان تازه کار بودن فروشنده می تواند طیف وسیعی از انتخاب ها را پیش روی شما قرار دهد و چه بسا توصیه های ارزشمندی برای شروع کار داشته باشد .

4 -فیلتر پیپ :

یکی از اساسی ترین موارد در هنگام پیپ کشیدن داخل ندادن دود حاصل از سوختن توتون  به ریه هاست بهمین دلیل به عقیده خیلی ها وجود فیلتر امری غیر ضروری است ،  به عقیده این گروه یکی از معایب وجود سیستم فیلترینگ در صورت رعایت نکردن نظافت مرتب و منظم تاثیر بر روی طعم و مزه و کیفیت اسموک به دلیل وجود آلودگی در سیستم فیلترینگ است .
اگر چه در بسیاری از نقاط دنیا بخصوص اروپای مرکزی استفاده از پیپ های فیلتر دار 9 میلی متری رایج و مرسوم است .

انواع توتون پیپ ساموئل گاویت:

شرکت ساموئل گاویت در سال ۱۷۹۲ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ سال است که در زمینه تولید توتون پیپ مرغوب و توتون اسنیف در حال فعالیت است. شاید یکی از نامدارترین و قدیمیترین برند های تولید توتون پیپ در جهان باشد.
استفاده از موارد اولیه مرغوب، اسانس هایی با پایه طبیعی و فارق از افزودنی های شیمیایی آن را به یکی از برترین برندهای تولید کننده در این صنعت تبدیل کرده است. شاید جمله " هنوز آنقدر پولدار نشده ام که کالای ارزان بخرم"را واقعا در طرز تفکر این شرکت انگلیسی بشود یافت! شاید جالب باشد بدانید که شرکتی با این قدمت و سابقه هنوز در تولیدات خود از روش های سنتی و گاها دستی استفاده می کند و برخی از ماشین آلات آنها متعلق به همان ۲۰۰ سال پیش است. !

سوال این است چرا؟

شاید بتوان اولین برندهای تولید پیپ را هنوز در انگلستان جست، در زمانی که پیپ و پیپ کشیدن در ابتدای راه خود بود. پیپ کشیدن همیشه طبقه خاصی از جامعه را شامل شده و هنوز هم بسیاری افراد پیپ کش را کمی خاص تر می بینند.
شرکت ساموئل گاویت هنوز هم مشاور بلیندینگ بسیاری از شرکت های اروپایی و امریکایی است و کمتر نمایشگاه معتبری را می توان جست که استند این کمپانی خالی باشد.
در ذیل به توضیح انواع توتون پیپ این شرکت خواهیم پرداخت.

توتون فول ویرجینیا فلیک (FullVirginiaFlake1):

این توتون فلیک ۱۰۰% ویرجینیاست. ویرجینیا توتون شیرینی به حساب می آید و رنگ آن زرد روشن است. در دو مرحله بلیندینگ و هولدینگ کمی رنگ آن تیره تر شده و برای دوستداران توتون شیرین انتخاب مناسبی است. طعم آن شیرین و سنگینی آن متوسط است.
هنر طراحی و ساخت پیپ ایرانی تا سال ۲۰۱۵ رویایی بیش برای ایرانیان نبود! ماه اکتبر ۲۰۱۵ بود که تیم مدیریت انجمن پیپ ایران و مجموعه پاسارگاد تاباک طراحی های خاص استاد رحیمی (mastro rahimi ) و‌ ترکیب رینگ نقره و حتی مینا کاری توجه سازندگان پیپ جهانی و حتی سندیکاهای پیپ سازی ایتالیا و فرانسه را به خود جلب کرد. با چند سال تلاش و کار گروهی از اولین ست شش تایی پیپ طراحی و ساخت رونمایی شد و نام‌ برند پاسارگادتاباک در دنیا به عنوان اولین سازنده پیپ ایرانی مطرح شد و صفحات اینستاگرام و سایت و فیسبوک این مجموعه مورد توجه برند های معتبر سازنده ایتالیایی شد و بازدید هایی توسط صاحبان برند و مطرح جهان و مخصوصا ایتالیایی ها از محل فروشگاه انجام شد و استاندارد های فروشگاه و شرایط یک اسموک شاپ واقعی مورد تایید این عزیزان همچون آقای بوتزی صاحب برند پیپ بربیا قرار گرفت
تا ماه اکتبر ۲۰۱۸ پاسارگادتاباک بعد از گذشت سه سال از شروع به طراحی و ساخت اولین پیپ در ایران۴۲۰ پیپ تماما دست ساز با برایر و متریال ایتالیایی را با هنر ایرانی به نمایش گذاشته است.
مجموعه پاسارگادتاباک و کافه آرتین با شعار کار گروهی و به عنوان اولین اسموک شاپ و اولین انجمن پیپ ایران و اولین طراح و سازنده پیپ ایران و اولین بیوکس کار حرفه ای پیپ مرشام و تنها مرکز نگهداری اصولی سیگاربرگ در ایران
منبع : www.pasargadtabac.net                     
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره "٠٩٣٥٢٢٠٠٠٧٧" تماس حاصل فرمائید.
كانال انجمن پاسارگاد تاباک : pasargadtabaccafeartin@

پیپ

 

 

مقاله محتوا محور...
ما را در سایت مقاله محتوا محور دنبال می کنید

برچسب : قیمت پیپ اصل,خرید پیپ اصل,خرید توتون پیپ, نویسنده : رفیعی maghale-mohtava-mehvar بازدید : 249 تاريخ : جمعه 4 بهمن 1398 ساعت: 0:34

خبرنامه